Akuten

Akuten på Salgrenska fick sig ett finbesök av mig idag. De gav mig en kur penecillin och två kurer med ph-balansserande medicin.
(för alla er som missat att jag har urinvägsinfektion varje dag så upplyser jag er nu!)

Undersökningen var typ den mest genomgådda man kan göra. En doktor, en lärarstudent och en undersköterska gick igenom hela skiten. De diskuterade, visade, tryckte och lärde ut hej vilt. Hehe, allt kändes lite Greys Anatomy inspirerat med hela lärarstudentgrejen faktiskt... eller är det bara jag som är besatt? Haha!

Haha, well allting var lite värre och kraftigare denna gång så jag fick massor av tabletter iaf. Skönt att åka till akuten och inte fuckingvårdcentralen som är rena rama skitstället! Nej, tacka vet jag Salgrenska Gynakut!

Mer skattepengar till dem föfan!

Kommentarer
Postat av: Stina svarar

Haha, jag veeet.. Inte är jag stor direkt :p De flesta brukar bli lite paffa när de ser mig irl men jag har ju försökt säga de på bloggen ju, att jag är liiten haha :) Tack för kommentaren iaf, kul att du kände igen mig åtminstone. Och fasen så jobbigt med urinvägsinfektion, hoppas det blir bra snart! Kraamar Stina

2009-03-04 @ 20:36:28
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0