Update

Haha Ni som så spänt undrar om Jasper såg om-målningen eller inte. Svaret blev nej på denna fråga. Hans kommentar när han steg in i köket var: mublerar du om? (eftersom möblerna stod i mitten av rummet för att inte stå för nära fönstren) jag garvade för mig själv en lång stund tills han undrade vafan det var med mig o såg målarbruken och penseln, o först då såg ommålningen.
Go han är :)



Igår var det afterwork med Jaspers resturang (eftersom jag kom direkt från jobbet säger jag afterwork). Det blev 5 för många cidrar och jag var lagom lullig i knoppen när jag steg upp 05.45. Haha. tequilla drack brudarna också, trots att de skulle upp o jobba kl 10. PJU att jag stod emot. Sjukt roligt att träffa lite nytt folk faktiskt. 
Jag fick även reda på att Vivan är ett av mina största fan, så HEJ Vivan!!! (jag tycker alltid att det är obehagligt när jag hör folk som läser detta... känns skumt som fan.) Men ändå, det är väl det den är till för aight.



Imorgon blir det feeest hos Pullipull. Jag ska supa till riktigt ordentligt och krypa hem. Trots att jag är pank. Men som jag säger; om jag dör imorgon kommer jag ångra att jag har stålar på banken o inte använde dem.
Imorgon blir det även middag med J's mamma. Vi ska käka strömming! Det blir en heeelt ny smakupplevelse. Och jag måste säga att jag är lite rädd för detta... man kan ju inte direkt vägra äta när svärmor lagat maten lix.. Haha!


 
Ikväll blir det bio, Baksmällan. Jag är sjukt laddad :D



SISTA!
På söndag är det pool- och grillparty hos mina fransiestagare. Vi som är liiiiite duktigare och liiiite bättre är bjudna. Haha:P Så det blir Jag & Johan från pg. Sjukt trevligt!

hejdå vivan och ni andra ;D

Kommentarer
Postat av: Vivan

Hej Sanna!



nä usch lite för mycket öl dracks det igår allt. Teqilan där kändes väl lite som om man kunde slopat.

2009-06-12 @ 18:49:05
Postat av: Vivan

Hej Sanna!



nä usch lite för mycket öl dracks det igår allt. Teqilan där kändes väl lite som om man kunde slopat.

2009-06-12 @ 18:49:21
Postat av: Anonym

Haha det kom två ju!

2009-06-12 @ 18:50:12
Postat av: sanna

haha, ja jag är himla glad att jag avstod den faktiskt :P

2009-06-12 @ 19:10:53
URL: http://sannanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0