Sorrii

Jag har varken orkat eller haft tid på bloggen de senaste dagarna. Efter varje jobbpass dör jag här hemma och orkar inte sätta mig ner o tänka. Men nu så.

Jag kikade på Vad kvinnor vill ha igår. Jag frågade J vad skådespelaren hette och han sa att det var Mel Gibson. Egen som jag är svarade jag direkt att han har fel, för Mel Gibsson ser inte ut så... nej minsann. Det där är ju Russle Crow. Så det så!
Lugn o harmonisk som J är sa han att Russle Crow är han som spelar i Gladiatior. Fan också, han har rätt tänkte jag och sa; okejra, men isf är de helt sinnessjukt lika?
J: Njaa, de kan väl påminna om varann men inte sinnessjukt lika..
Jag envisades och sa att det är de visst det....

 
... men jag hade fel. De påminner bara om varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0