midsommar väder

Året är räddat! Såklart blir det 100% midsommarväder imorgon. Sol&regn. Annat vore väl konstigt? Vi ska dra ner till Varberg (?) och hänga i Jaspers väns stuga med alla hans vänner. Bilar ner och det ska bli trevligt! Jag var sjuuukt skepktisk till detta tills igår då jag fick reda på att vi inte längre behövde tälta, utan fick plats i stugan. Fjuu! Annars hade jag nog inte följt med.

Idag har vi från pg kikat på ännu mer UEFA -21 fotboll, England - Spanien. Lite mer händelserik match denna gång som slutade 2-0 till England. Först målet var jag såklart tvungen att missa igenom att vara på väg till toaletten. Hehe, typiskt.
Svinigt kallt var det också!! Jag var/är en isbit, så nu blir det duschen o sen sängen.
Hejrooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0