Måleri

Iförr går efter att jag befunnit mig på Balders Hage väldigt länge o sedan åkt till Ikea fick jag ångest över att fönsterkarmarna här hemma i köket är babyblå. Så idag traskade jag till Classe olsson och inhandlade vitfärg och pensel. Nu har jag bara en omgång kvar på ena fönstret så är de klara nu. Ska bli så jälva spännande o se om J kommer att se det när han kommer hem från jobbet. Jag är inte säker, men jag tror nog han ser det. We'll.
Kort kommer ikväll när blommorna är på plats igen :D

Har även inhandlat Jaspersons present han ska få på söndag då vi har ett år. Har haft lite ångest över detta, men idag hittade jag den. :) Hoppas han blir lika nöjd som jag är. Haha.

Nu ska jag måla klart. Hejkonsvejkon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0