JUUUULI imorgon

Imorgon är det första juli = sommarn är här på datumet också, inte bara på vädret... vilket är skönt för då kan man tänka att det inte bara är tillfälligt... vilket jag nästan alltid gör när det är toppenväder. Ny månad står också för månadsionventering. Vilket suger ballen rent ut sagt. 9 sidor fullt med artiklar att räkna. Vilket blir ungefär 300 olika artiklar... hej jag räknar nog alla salt&peppar-påsar... gör jag nog. Well well, rätt glidigt är det iaf, chilla runt med kaffe o räkna bara... 2, 4, 6, 8, 10 osv räknar jag faktiskt snabbare än 1, 2, 3, 4 numera!
Och 24an tabell kan jag i sömnen, eftersom alla mijoner dipsåser ligger så i kartongerna. haha.

Jag har helt glömt att skriva att vi på PG jobbade natt då AC/DC spelade i gbg och vi krossade det gamla rekordet på 15085 med 23222. OH YEAH :D Käk för 23222:- på ett ministälle som pg är otänktbart. But we did it. 


Eliten
Jersper, jasper, Joanna, linnea, Hampus, Sandra, Patricija, Louise, Tilda, Erica, Ellinor, Philip & jag



Finaste Tilda & Jesper inväntar ruschen


Detta tog slut på mindre än en kvart. Mellan 00.15-01.00 körde vi alltså på nollspåk. haha, allt var helt sinnes.


Jag var sinnessjukt nervöst innan ruschen kom och spexade till det med denna fina pose


Erica rockade hårt i packningen under kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0