Har man det gott?

Denna vecka har jag lite minisemester. Så jälva nice! Ledig igår, idag och imorgon, jobbar ons & tors sen ledig helgen. Härrrrligt. Kan bästa är ju ändå att det är supersommar ute och jag har redan fått übermycket färg. Anledigningen till att jag sitter inne nu är för jag måste chilla lite från solen.

Inget kort från otroligt vackra Eriksberg har jag heller:( fan va jag vill ha lägenhet tre kvarter härifrån. Så enormt fint med allt nybygge, blommiga balkonger och havet utanför dörren. Men mitt tjat på J verkar inte bita. Jag får nog ändra taktik :P

Jag & Jasper har just bestämt oss för att åka till hans sommarstuga på Rörö, fick boka om endel saker men havet det är det värdaste jag vet så jag bangar tusan allt för en stund vid havet.
Tänk va annorlunda jag blivit ändå. Förr skulle jag ALDRIG någonsin kunna bo kvar i småstan och jag -rent ut sagt- hatade att vara i närheten av naturen. Nu, när jag har fint hem i Sveriges näst största stad har jag tankar på att vilja flytta ut till landet och skaffa hus med en stoor trädgård nära havet. Otroligt vad man kan förändras. (undra va pappa säger när han läser detta)

Iaf, Rörö i två dagar it is och jag älskart!


Rörö 2008

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag bara ler och tänker på allt snack om Miami....

2009-06-23 @ 15:11:52
Postat av: Tina

sådär är jag med (visst har väl inte haft samma hat mot de som du) men jag vill med ut på landet o typ ha min engen trädgård. asmys!

2009-06-23 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0