popguru

Sitter här o lyssnar på Winnerbäck och Kent. Enormt avslappnande:) Mellan varannan låt kör jag även min favvo; Maria Mena - Just hold me. Jag får en såndär obeskrivlig känsla när jag hör den.

Lite pix sens igårkväll då. en toppenkväll men toppen människor

















Ingen ville umgås med mig idag + att det spöregnade ute, så jag åkte in till jobbet och la hela septemeber-schemat.. det blev sinnes bra! :D
Sen har jag bara spelat Crash Bandicot resten av dagen. Så jälva roligt, det är mitt liv nuförtiden. :D Det är nämligen så att man kan gå in på internet via PS3 och köpa gamla spel som var till PS1 & 2. Så Jasper köpte detta spel till mig för 45cash. Så himla roligt:) det var otroligt nostalgiskt i början men nu har jag kommit så långt att jag kör nya banor. haha :D

Nu blir det lite mer spel, sen sängen... ska upp o jobba 6-16 imorgon.
saknar dig tinuten.
Hejjj!

Kommentarer
Postat av: Tina

Saknar dig med sannis

2009-07-23 @ 06:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0