Allvarligt?

Alltså var verkligen Michael Jackson så jälva grym? Allvarligt talat, han var en människa inte en jälva gud som han behandlas av media nu, efter alla onda påtryckningar om att han haft sexuellt umgäng med diverse barn/apor... och jag vet inte allt negativt som skivits och sagts om honom, vilket säkert kan bli en många meter hög bunt av artiklar. Världen är så jälva falsk.

Det första jag tänkte när jag upptäckte att han avlidigt var; oh va skönt, nu slipper vi all mediaståhej med den mannen. Men icke, det är helt galet.
FÖRFAN ALLIHOPPA, han är en människa, som diggar musik, precis som du & jag. Inget mer. Släpp taget föfan.


Kommentarer
Postat av: pappa

Nä, för du har ju aldrig haft idoler som du stått längt fram och skrikit och gråtit åt.... Jag tänker t ex på Hjalle och Heavy.... ;-)

2009-07-09 @ 07:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0