Vit hall, tandis & Playstation 3

Nu är hela hallen FIN, ljus och vit! Äntligen säger jag bara. Som jag har målat... och målat... och målat. Trodde aldrig skiten skulle bli täckt.
Men vitt och jävligt fresch and go blev det! Nu är ALLA välkommna hem till oss, utan att jag ska skämmas det minst (kanske något åt fönsterkarmarna i köket men jag ska fan inte gå för långt i detta målade känner jag)

Klockan 16.30 idag infann jag mig på Folktandvården Olskroken - cred till mig! Jag var en "exemplarisk patient". Oh ja. Ingen tobak, inget daglit intag av mediciner, ingen hjärt- och kärl sjukdom, inga lagade tänder sens innan osvosv, detta redan innan undersökningen påbörjats.
Efter denna var jag fortfarande en mycket god patient som inte hade några hål alls, liiite tandsten på baksidan av en framtand men det slipades bort snart.
550 spänn gick denna 10minuter långa undersökning på. Men vad gör man inte för en tandblekning som sker i feb?! WOHO.

När jag kommit hem hade Jasper surat klart och han bestämde sig äääntligen för att gå o köpa ett Playstation 3. And off we went så att säga.

Nu sitter vi här; han med sitt playstation och jag med min trogna laptop. Top Model senare. Chillens kväll helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: pappa

wohooooooo!!!!!! Guitar Hero, Rock Band och Tiger Woods! Party all night looooong!

2009-01-14 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0