veggie

Min ide om att inte käka kött & kyckling denna månad går super. Det är inte alls så svårt som jag trott faktiskt! Inte det minsta. Det enda jag tror jag kommer sakna är kycklingen, det är ju så gott! Men vi får se om 26 dagar, som det är nu kommer jag inte "gå tillbaka" till köttet.
:)

Veckan som kommer:
 Idag ska jag jobba, 12-21
 tisdag: jobba 12-21
 onsdag: ledig, möte inför Alperna.. iiih, inte långt kvar! bara 12 dagar
 torsdag: 12-21
 fredag: ledig
 lördag: 12-21
 söndag: 12-20
Med andra ord så ska jag inte göra så mycket. Men inte gör det någonting, jag ska ju till Alperna nästa helg!!!!!! :D

 
Mina två väl omtalade amaryllis'ar är på väg upp igen!
Är jag inte duktig så säg. :)

Hejkon svejkon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0