The list of 2008

Har ju hittat en sånhär rolig lista som jag såklart måste utföra i dessa tråkiga timmar.

En liten sammanfattning av 2008, here it is.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste utomlands utan någon av mina föräldrar var med. Hehe!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster

Dog någon som stod dig nära?
Min gammelmorfar, han fyllde 91 samma dag som han gick bort.

Vilka länder besökte du?
Frankrike

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Tur i spel?

Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
14 juni

Vad var din största framgång år 2008?
Årets medarbetare på Mcd PG är det nog

Största misstaget?
Vet inte...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade 6st urinvägsinfektioner t.o.m mitt av juni. Sen dess har jag varit kry.

Bästa köpet?
Min mobiltelefon; Samsung Touchwiz

Vad spenderade du mest pengar på?
Troligen på kaffe latte

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker! Att Petra flyttade till Gbg, Jaspers kärlek osv

Största besvikelse?
Måste nog vara när mina närmaste vänner drog till Skagern på semester och frågade inte om jag ville följa.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog mer glad 2007, men jag var inte mer ledsen 2008 liksom. Inte lika glad helt enkelt :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Hälsat på mina syskonbarn lite oftare

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte... jobbade kanske:P

Hur tillbringade du julen?
Pappa, mamma, Tina, Amis, Helge och Lisa m. familj.

Blev du kär i år?
Ohja

Favorit program på TV?
Grey's Anatomy!!

Bästa boken du läste i år?
Läste bara En oväntad semester av Marian Keeys

Största musikaliska upptäckten?
The Kooks och Oasis

Något du önskade dig och fick?
Haha, jag måste väl svara Jasper på denna fråga. Fast jag starkt förnekade detta under tiden då vi inte var tillsammans, trots att ALLA visste att det skulle bli vi ändå. Haha.

Något du önskade dig och inte fick?
Inte vad jag kan komma på på rak arm.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade 12-21. Fick många fina presenter på jobbet:) med bud o sånt! Sen sov jag hos ett häng. Haha

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Jag vill alltid tro att man alltid gör det som är bäst. Så nej.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vet inte. Har nog inget svar på detta...

Snyggaste?
Jasper!

Sötaste?
Pullan

Vad fick dig att må bra?
Mina kära o nära såklart

Vem saknade du?
Pappa, Tina och mina syskonbarn. Under det tidiga halvåret saknade jag Petra mest

Med mitt favorit foto från 2008 avslutar vi år 2008! 
Värsta hårfärgen, champange, min käraste borttappade klockan och några kilo mindre.


Hejkon svejkon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0