Stillasittande dag

Jag har så tråkigt.
Men snart ska jag på bio :) (hoppas jag) - annars blir jag nog ensam ikväll. Men what the häck. Det är ju jag som väljer det så.. Kom ju på i onsdags att jag inte gillar att vara ute o dricka längre. Så jälva boring jag är... I know. Men så är det. Och kanske kommer jag vara ett tag framöver. How knows..
Om det blir så, så ska jag ta mig till K55 och chilla med Pull lite. Hon ska jobba 19-06... Va fan är det för pass egentligen? Skulle aldrig någonsin gå med på det jobbpasset kan jag lova. Okej natt, men fan inte 11h på detta. No no.



När jag traskade till Coop imorse ramlade jag på det ishala gården här utanför. Skrek diverse olika svordomar, både på svenska och engelska.. landade helt fel med handleden som vek sig uppåt. Det gjorde rent utav skitont!! Ajj!
Efter att jag kollat om det inte var halt ute på asfalten tog jag med mig cyklen. Hoppade upp på cykeln och slet mig som fan i en sväng några kvarter bort. Rakt ner på rumpan! Det kom en förbipasserande som tyckte att jag absolut inte skulle hoppa upp på cykeln igen.
Rena rama halkbanan! Sinnes!



Slänger in en bild på när Petra for rakt in i en gran när vi åkte offpist i Sälen för några år sen.
Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0