sjukskriven veckan ut

Usch va dåligt jag mår. Har ont överallt, hostar som ett as och har febertoppar från och till som inte är att leka med.
Natten till idag var inte och leka med den heller. Jag vaknade en gång varje timma och hävde i mig vatten, bytte nedsvettade kläder och pussade på Jasper - som sov på soffan i rädlsa om att själv bli sjuk. :( Fast tur var väl det, med tanke på hur mycket jag svettades hela natten.
Dålig tajming med tanke på att jag ska på kurs i Stockholm på söndag. Att plugga står inte högst upp på önkselistan nu, men det är ett måste så jag får väl kämpa på i min takt :/



Hittade den schtek bild på mig på Fejsboken tidigare idag.


Kommentarer
Postat av: pappa

Satan vilken bra bild! Kan du hitta originalet så fixar jag till vitbalansen o fixar skuggorna lite. Det kommer att bli en fantastisk bild!!

2009-01-27 @ 07:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0