Ryck

Igår gjorde vi ett ryck här hemma och tog tag i saker som vi länge sagt att vi ska göra; ta upp en stor jälva stjärnkikare som stått i vardagsrummet på vinden, ryckt bort två fula&onödiga hyllor i hallen, slitit loss en stooor garderob från hallen och bärt/släpat in den på toan.
I detta stora ryck så fick J för sig att fixa alla milijoner sladdar som låg i ett hörm, han drog ut allting och ordnade upp det, och när jag drog igång internetet igen så funkar inte skiten och min värld gick under för ca 18h, då jag gick o köpte en ny sladd. Huxflux så fungerade det igen. Så jävla märkligt.

Åter till rycket -som fortfarande varar-, vi har kollat på lite saker som ska inhandlas på IKEA, och jag började även att måla om i hallen förut. Dock så hade jag bara en MINI-roller, på 5cm i bredd, hemma så jag orkade inte mer än detta, men nu är det igång och nu ska den fulaste färgen någonsin bort!!!!




Nu ringde min älstaste vän Petra, stan och kaffe it is! Kl 17 är det träning och kl 19 är det möte om skidresan på mcd avenyn!
Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0