Mycket att stå i !

Idag har jag endel att göra faktiskt, skönt! Allt detta för man inte får ha fritidsklädsel på sig på kursen! Jag ska tydligen ha skjorta/fin tröja, kjol, linne!? osv. Men man får även ha sina jobbkläder - tur att jag har en ny värdinneskjorta! Så slipper jag köpa outfit för en förmögenhet idag.. Min dags-dresscode är liksom linne med svart cardigan och jeans! Det är också det jag äger. Panic
Då man inte heller får ha fritidsskor på sig var jag tvungen att köpa nya igår. De jag inhandlade var dock lite för små så jag får byta upp mig till 38 idag - mardröm typ.

Så måste jag köpa mig en skjorta - tänkte faktiskt sno med mig en av Jaspers också. Och ett par byxor ska jag köpa mig också, då man absolut inte får ha "vanliga" så som jeans eller chinos.
Nerdvarning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0