min aggression

Jag -som många vet- har ett rätt hett temperament. Kan bli helt galet arg fort som attan men återgå till det "normala" lika fort igen.
Det har hänt en gång att jag varit så arg att jag va nära på att slå personen ifråga jag var arg på. Lyfte handen mot personens ansikte men kom till sans med en gång jag såg vad jag höll på att göra. En gång. Och denna gång skäms jag för - fortfarande.

Men häromdagen hände det igen. Jag skulle dock inte slå någon, utan kasta min dator i golvet. Jag var så sjukt nära men så tänkte jag om och lugnade ner mig i samma stund, liksom den första. Denna situationen uppstod endast för jag inte fick internet att fungera.
Internet fungerade inte!
Haha, jag skäms lite.
Men jag blir sån. Jag blir helt tokig om inte internet finns tillgängligt. Mongounge som jag är. Haha, kasta datorn i golvet bara för det krånglar lite. Insane yao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0