Manson till Göteborg!

Jag kikade lite på förstasidan på internet som jag har: msn.se. En rätt så trevlig förstasida med de största nyheterna inom nöje. Helt rätt för en hollywood nerd som mig!
Så såg jag en liten rubrik där det stod: Manson till Göteborg i sommar
Jag kunde inte annat än tänka på alla jälva svarta EMOs som kommer invadera Göteborg och emo-trappan i Nordstan. Suck.

Men så tänkte jag att det kan ju vara hur roligt som helst att se honom/dem igen! Han är ju rena geniet live, om man är liten och oförstående. Såklart.
Kommer då aldrig glömma när jag stod längst fram och rockade järnet i Hovet -03. Var nära döden när låten Fight song kom igång men fick snart en vattenflaska över mig av ordningsvakten framför mig som var bakom staketet. Petra var några meter bakom och höll på att bli ihjäl- och sönderslagen på samma gång. Haha!

När jag är ensam hemma lyssnar jag ofta på alla hans gamla skivor och jag kan ju inte sticka under stolen med att jag kan alla texter utantill. Gammalt superfan som jag varit.
Detta är något som mina göteborgsbekanta aldrig kommer tro. ;D


Han har faktiskt något bakom skallbenet - och inte bara svordommar & hat

Kommentarer
Postat av: limp

hahaha ja juste du va ju värsta mansonfanet när du va ung å dum!!!!

2009-01-29 @ 19:30:48
Postat av: limp

hahaha ja juste du va ju värsta mansonfanet när du va ung å dum!!!!

2009-01-29 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0