Himla förskylning

Imorse beställde jag biljetter till Kristinehamn för mig och Jasperson. 98kr/st! Värsta kapet!! Att vara i tid är helt enkelt the shiet. Vi åker 07.07 på morgonen men det blir värt. Lycke fyller ju sitt första år :) stora pojken ju!
Saknar dem så det gör ont. Iaf igår, riktigt ont.
Hoppas Tinuten tar sig i kragen och också kommer!!

Nu har jag en sån där kort period då jag ska göra en hel del på igen :)
 17-24 jan: Val d'Isère med snowboard och fest.
 2-6 feb: kurs i Stockholm
 6 feb: 22 bast (ångest)
 13-14: Kristinehamn, Lyckes 1 års kalas
 14-15: Karlstad, med Pullan, Marie, Jossekosse, Mäddä och Limp the pimp. Riktigt kul ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0