Desperat hemmafru

Detta blir den tredje dagen jag ligger hemma och försöker bli frisk. Igår gjorde jag inte ett smack, och det roligaste som hände var min & J's tumbrottning liksom. Skrattade så jag dog. Så kul har jag haft :P
Så idag tänkte jag att jag ska minsann testa på hur det är att baka (har aldrig gjort det sens jag flyttat hemifrån - och det är fan 3 år sen).
Gav mig på scones - det lättaste man kan göra. Och ja. Jag tror nog jag kan avancera mig något, för jag är nog rätt grym på bakning!

 
Mjöl, mjölk, bakpulver, smör och filmjölk.
Nu kör vi!



Det blev en deg tillslut


Under tiden som bullsen
 var i ugnen gjorde jag såklart en smoothie



Smoothien drack jag upp innan sconesen blev klara.
Haha, men mackorna blev mycket goda iaf:)


 
Så måste jag visa något som är för högt för sitt eget bästa.

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0