Band of Brothers

Om ni kommer ihåg så köpte jag en DVDbox till Jasper i julklapp. Band of brothers heter den, vi har sett klart den nu och det är tamefan det bästa jag sett. I klass med Grey's Anatomy lätt!
Shiet. Jag finner inga ord. Det enda jag kan säga är SE DEN. Så otrolig bra serie. Man tror man har en aning om vad krig innebär. Men egentligen har man inte en susning. Jag har inte en susning fortfarande men ändå lite mer förståelse. Eller nej. Inte ens det.
Krig är sinnessjuk och Hitler borde inte ha födds.



Se den, 6st avsnitt á 1h. Så himla värt.
När den var slut ville jag sätta på avsnitt 1 igen för att se om hela skiten. Och det ska jag nog göra om inte allt för många dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0