10:- rikare

Efter att ha försökt sova i ett par timmar kom jag på att jag hade två oskrapade lotter i jackfickan, sens promenaden förbi Coop förut. Lullade upp o skrapade dem i sängen och hoppades på att det skulle vara miljonvinst på någon av dem så jag kunde betala av mitt lån, och därmednslippa ha finans- & bostadspriskrisen i åtanke dygnet runt.
Någon miljonvinst var det inte -otippad nog- men 10:- fick jag på tialotten ändå. That's great!

Varför är jag uppe trots att klockan är 04.18? Undrar jag också. Det här med att sova är helt enkelt inte min grej. Har kommit i en fas igen antar jag. Det är nämligen 5 natten i rad som jag inte sover - förutom natten till igår då febern hjälpte mig. Gah. Blir tokig. Febern har gått ner igen och är näst intill obefintlig. Dess värre är min näsa, den är varken obefintlig eller fri från snor.. Fast vilken har man helst? Pest eller kolera.

Nu när jag har skrivit några rader och haft andra tankar en stund, ska jag ge mig på att somna igen. 1½ timmas sömn klarar man sig inte långt på.
Hej to the

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0