Va fan hände med vädret :(

Det bara snöar och snöar ute. Blir så ledsen! Vafan hände med alla vårkänslor som jag hade för någon vecka sen?!
Men Johanna hade läst att det bara är 22 dagar kvar med detta pissväder. Så the counting has started säger jag bara!
Ge mig Maj nu! Nu nu nu. (juni/juli funkar också bra)

Ikväll har världens finaste Petri varit här. Vi spelade Buzz och drack vin, hur nice som helst! Men efter femte Buzz-omgången dog vi båda två och nästan somnade tvärt.
Så nu blir det sängen för mig och min huvudvärk - som hållit i sig hela jälva dagen. J är ute på galäj (som min mor så hippt skulle ha sagt) så jag får somna/sova ensam.
Imorgon: jobb 9-18. Great. NOOOT. Det värsta med mitt jobb är helgerna. Uschuschusch. Men det är bara att bita ihop, antar jag.

Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0