Tack Ingvar Kamprad, du är min Gud.



Vi har nog världens finaste tv-bänk. Verkligen! Älskar den och vårt vardagsrum är såå mycket finare idag än igår. 2½ timma tog det att få ihop den, plus alla de hundratals sladdar att få ordning på. Men värt mycket värt.
Hemkörning av bjässen tog vi också, 200kr varschego.
Vi (läs jag, J var sjukt svårövertalig denna gång men tillslut så) köpte bl.a. även denna fina&stora bordslampa också. Superschnögg i fönstret.


Min ledig dag idag, ska spendera den med Pullan på Ikea faktiskt.. haha. Får aldrig nog.
Ha en bra dag allihoppa, för det ska jag :)
Puss to the kram

Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

En sån lampa har vi :D Den är najs!

2009-02-25 @ 07:38:36
URL: http://malincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0