Sjuk igen

Happ, så var man sjuk... igen. Jag kan då aldrig hålla mig frisk, hur mycket jag än försöker känns det som. Jag dricker te, knaprar alvedon, vilar och håller mig varm. Men jag lyckas ändå inte.. fan.
Konstiga är att jag inte direkt har något "vanligt" denna gång, utan jag har en massa olika symtom som huvudvärk, illamående, nysningar och rinnande näsa. Men de som är mest konstigt i alla dessa förskylningssymtom är att jag har sviin ont i mina ögon, de svider, rinner och gör ont att hålla uppe. Whaat wrong with meee!?

Om man räknar härifrån och ett dygn tillbaka har jag sovit 15,5 (!!) timmar. De resterande 3,5 har jag jobbat och de andra 8,5 har jag suttit framför datorn/tvn. Ett värt dygn vill jag säga.

Idag ska jag chilla och dricka en massa te med citron i. Hoppas att ni mår bättre =)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0