Papps

Igår kom pappa till jobbet!!

Ring ring
Sanna: hallå?
Pappa: Tjena, vart är du?
S: jag är väl på jobbet... vadådå?
P: Ja men jag ser dig ju inte?
S: ..va?..
P: ja jag ser dig ju inte..

Haha, jag rusade ut från backroom där jag såg min ståtliga far ståendes:D Oj va glad och överraskad jag blev!
Blommor fick jag också men min bärbara dator går inte att få igång och det är på den jag har överföringsprogrammet till kameran. GAAH!
Så ni kan ju tänka er en bild här med fina olikfärgade tulpaner. Hihi.



Jag klev upp för en stund sen, utvilad och pigg efter nästan 12 timmars sovande. Oootroligt skönt! Jag var död efter jobbet igår och somnade nästan med stört efter att jag entrarat dörren in till lägenheten.
Idag ska jag beställa tid för massage som jag fick av J i julklapp. Hoppas de har tid imorgon! 10-19 pass står också på schemat idag, så det är la bara att pallra sig dit.

Drömde förövrigt att jag var i Thailand inatt. Svinbrun och jälvligt göttit hade vi det - vilka jag nu var med... kommer inte ihåg. En hel drös med brudar iaf. VILL VILL VILL. Fan att man ska ha begränsat med pengar!!
Och appropå begränsat med pengar har vår kyl fan inget innehåll! Vi har sagt "vi måste handla" i över två veckor. Och när någon av oss börjar säga det så är det snart som i idag eller imorgon. Så vi har käkat mat ifrån frysen väldigt länge = tomt i frysen nu också.
Häromdagen var jag hugrig men det fanns inget att äta så jag fick va hungrig! haha. det är sant... Hej jag är 18år och har nyss flyttat hemifrån --> har inte mat som första prio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0