packa väskan igen

Jag har knappt hunnit packa upp väskan från Frankrike, innan jag ska packa om den igen. Om 2½ timma går tåget som bär av till Stockholm. Äntligen ska jag få åka på bsm. Om det tagit tid liksom. Nänä.
Jobbigt att åka tåg ensam i 5h ! Kommer att dö av tristess!! (fattar inte hur Pull klarar av att åka tåg till Lulä - DET är sinnessjukt!)

Jag är übertrött idag, steg upp kl 7 och åkte in till jobbet för att hjälpa Jasper månadsinventera. Snäll som jag är. Men det gick skitfort så det var inte så jobbigt.
Jahapp, lite dålig bloggtorka idag!
Kan tala om att jag kommit på att jag är trots allt en köttätare. Pallar inte vara växtätare längre. Jag gav det en ärlig chans men det är inte min grej helt enkelt. Så i fortsättningen är det kött som gäller. Så pappa; fram med köttet och grillen!

Får se om det finns internetuppkoppling på hotellet i Sthlm. Annars hörs vi på lördag! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: sofie

jasså så du ska bli skiftledare eller? gick bsm kursen för 2 år sen, riktigt roligt.

allt bra med dig annars?

2009-02-12 @ 19:46:20
URL: http://sofieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0