mycket fritid idag!

1. Namn: Sanna Karolina Nordström
2. Ålder? 22 år i fredags
3. Vart bor du? Lindholmen, Gbg
4. Bor tillsammans med? Jasperson
5. Färg på ditt hus? Gult
6. Hus eller lägenhet? lägenhet
7. När är du född? 1987
8. Klass? Gick i Sp3a 2005-06
9. Vilket år tar/tog du studenten? -06
10. Något jobb? Donkan postgatan
11. När gick du upp i morse? 07.10
12. När ska du sova? Vet inte... 11 kanske.
13. Duschat idag? Japp
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? nej, Jasper har dock pussat mig
16. Vad har du ätit idag? Jordgubbs-smoothie, te och en köttbullemacka
17. Dagens klädsel? Blå/randig skjorta, svart cardigan, nudiejeans
18. Dagens ris: att jag vaknade så damn tidigt
19. Dagens sötnos? har inte träffat någon idag ännu
20. Dagens roligaste? Inget än så länge

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst?
haha? håller inte räkningen
23. Vem kramade du senast? J
24. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen hoppas jag
25. Har du pojk-/flickvän?
J
26. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån? Marie

SENASTE:
28. Personen du tänkte på?
mamma
29. Personen du kysste? 
Jasper
30. Gången du spydde? två veckor sen
31. Gången du grät? förra veckan
32. Pizzan du åt? tomat ost skinka champisar räkor ananas
33. Gången du va i Göteborg? Är ju där nu
34. Gången du var i Stockholm? 2008
35. Gången du drack alkohol?
I lördags
36. Gången du var kär? nu ju

ANTINGEN ELLER:
37. Svart eller vitt?
Svart
38. Hund eller katt?
hund!!!
39. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma!
40. Tvspel eller datorspel? PS3
41. Spindel eller orm? den var lätt, spindel
42. Natt eller dag? Dag.
43. Lunarstorm, helgon eller Playahead?
what?
44. Ragga eller bli uppraggad? 
Har nog aldrig raggat på någon 
45. Big Brother eller Paradise hotel?
BB!
46. Blont eller svart hår? blondie
47. Har du blåa ögon eller bruna? blågrå
48. Choklad eller lakrits? Choklad
49. Göteborg eller Stockholm?
Götelaborrrrg
50. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
51. Coca cola eller fanta?
Cola
52. Pizza eller kebab?
Pizza
53. Randigt eller prickigt?
Randigt
54. Älska eller älskas?
Både och.
55. Leva eller dö?
Leva

ANTAL:
56. Personer du älskar?
Min familj, Jasper, mina nära vänner
57. Personer du hatar? hum, ett par stycken tror jag..
58. Gånger du varit full?
Många
59. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period?
säger bara Arvika -04
60. Glassar du ätit på en dag? vet inte... 4-6 kanske?
61. Festivaler du varit på/ska på detta året? två, arvika -04 och Roskilde -03. Samt två dagar av Arvika -05
62. Gånger du haft minnesluckor?
Många
63. Slagsmål? Nja, jag är den som alltid går emellan
64. Personer du saknar just nu? måååånga!
65. Gånger ditt hjärta brustit? Hum, aldrig tror jag. Jag låter det inte brista lix. Är fett stark

 VEM:
66. Vill du kyssa nu?
J såklart:P
67. Ska du träffa imorgon? Arbetskamraterna
68. Sjöng du senast för? någon på jobbet kanske..
69. Hade du senast en msn-konversation med? Kommer inte ihåg.
70. Spelade du tvspel med senast? Jasper & Lena.
71. Vill du ta med på resa nu?
Den som vill följa med!!
72. Vill du kasta en sten i huvudet på?
haha?
73. Förtjänar att dö? Ingen
74. Är söt? Pullan
75. Vill du sova jämsides med i natt?
J

VAD:
76. Gör dig glad?
Pengar, kärlek, mina syskonbarn
77. Gör dig ledsen? otacksamma människor.
78. Vill du helst göra nu?
Åka utomlands och åka till Värmland
79. Önskar du att du slapp göra? jobba
80. Vill du ha nu?
kraaamar :)
81. Önskar du dig i födelsedagspresent? En ny dator, Iphone, egen lägenhet med J och en platt-tv
82. Längtar du till? Trippen till Värmland som sker i helgen
83. Tycker du om dina betyg? Nja, tanken på alla A-kurser får mig att bli arg på mig själv.
84. Ångrar du i ditt liv? Vill tro att man inte ska ångra saker. eftersom man alltid för det som man då tror är bäst.
85. Är det bästa som hänt dig? Vet inte... många saker
86. Hur mycket är klockan? 10.39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0