lönedag

Varje gång jag får min lönespec känner jag mig som en prostituerad, en hora helt enkelt. Jag jobbar o jobbar o jobbar men får inte ens i närheten av det man tycker är värt. Men that's life.
Betalade precis alla räkningar, kändes ju BRA må ja säga. Mobil-räkningen var ju inte på snälla avin, jag befann mig ju i Frankrike en vecka.. säger väl allt.

Well, idag mår jag bättre. T.o.m bra! 12-21 står det att jag ska jobba på schemat så det är la bara pallra sig dit i vanlig ordning.. men snart är det ledig heeelg. Wiho:)
Innan dess ska jag besöka Gina, Indiska, H&M och weekdays! :)

Puss to the kram


Kommentarer
Postat av: Steph

Var glad att du inte får ut ynka 8000 som jag haha. Man känner sig som en slav

2009-02-26 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0