lång natt

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag... jobba 13-21 (fick börja en timma senare för min kära Erica eftersom jag inte sovit något inatt.. eller ja. ett par/tre timmar mellan midnatt o framåt, sen var jag klarvaken. jobbo)

Hoppas mina armband kommer idag:) så fin fina!
Köpte ett par nya jeans och en kofta på H&M igår. Jeans eftersom jag bara har ett par som jag använder (399:-!!! ska nog skippa märkesjeansen i framtiden och statsa på dessa... hate to admit it men pappa; du har väl rätt) och koftan för den var söt :)
Börjar äntligen kännas som att vintern är borta och våren på g. Asfalten var torkad av solen och himlen var blå i tisdags. Härligt! Ljusare tider är alltid skönt.
Nu ska jag hämta upp jobbkläderna som ligger i tumlaren och sen dra mig så smått in mot stan.

Ha en bra dag (ska jag försöka ha iaf... får väl dricka redbull och kaffe om varannat idag:P )
puss to the kram.

Kommentarer
Postat av: pappa

Du börjar bli gammal Sanna....

2009-02-26 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0