jobbhelg

Denna jobbhelg var helt okej! Schysst personal och klockan gick så enormt fort både i lördags och igår, väldigt bra!
Den lediga tiden som va på lördagen spenderades hos Pullan som hade Kaninfest, som var otroligt trevligt. Trots att jag bara kände två/tre stycken:)
Igårkväll var Jaspers mamma Lena här på middag och Buzzkväll:) Jasper vann såklart alla omgångar och jag kom tvåa. Lena fick aldrig riktigt in knycket med Buzzern :P

Idag är det måndag och en ny vecka väntar... inte på så mycket mer än 12-21pass, men på fredagmorgon drar vi upp till Kristinehamn. Som jag längtar! Ska bli så himla mys=) Lunch med mor på fredag förmiddag och kalas för mig och Lycke på fredag eftermiddag står på schemat. Sen blir det mest bara häng lite härovar.
På lördagen åker J hem till götet och jag åker över till Karlstad för att träffa Marie, Karin, Pullan, Mäddä och Limp för en utekväll på Nöjes! WOHO! Om det är något ställe jag älskar att hänga på en lördagnatt är det  Nöjesfabriken i Karlstad.

Nu blir det vila. Är så jälva trött.
Må så gott. Puss to the kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0