fin fint

Idag är jag lite gladare, efter att ha fått träffa min otroligt gamlevän Petra för latte och sen få shoppat lite. Och titta va piffigt vårt sovrumsfönster blev med en liten blomma ;D (piffigt är ju ett för härligt ord)



 


Jag var egentligen på jakt efter ett par jeans, men alla brudar -som tycker att man inte har ett modell ass- vet hur jälva pissigt det är att vara på jakt efter ett par jeans. Så det blev en oversize-top från VILA istället.



Imorgon ska jag träffa min underbara Pull, har en heldel att få tjata med henne om. Och om jag känner den människan rätt har hon sjukt mycket skvaller att leverera.

Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

Men du, de har massa såna där jeansleggings på Gina. De är kalas, sitter som ett smäck! ;)

2009-02-09 @ 23:05:16
URL: http://malincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0