Buzz kväll!!!

Fick ett presentkort på Haga hem av Jasperson som morgonpresse igår. Och gissa om jag blev helt jälva överglad när han kom hem med ett Buzz som kvällspresent!
Så kvällen spenderades framför PS3 och Buzz! Fysaaatan va roligt det var.


Såhär glad var jag! Haha

 
Buzz & pizza, bättre fredagkväll får man leta efter:P


Superallmänbildade J vann såklart överlägset mest ggr.


Idag ska jag jobba 9-18. Inte så laddad inför detta, men vafan jobbhelg är aldrig något att se fram emot! Sen är det kaninfest hos Pull. KaninLina ska välkomnas till Götelaborrrg. Men jag ska upp kl 9 imorgonbitti så det får bli lugna gatan för min del, palla sannabakfylla ett 10-19pass. Hell no!

Inatt kl 3 var det en snubbe nere på gården som skrek o hade sig... vaknade till och kikade ut, såg ingen men han skrek fortfarande och nu var det fraser som "jag ska döda er", och "ni är så jälva död allihoppa". Såklart blir nojiga jag livrädd och lyckas inte somna om något bra efter detta. Tvingade mig kvar i sängen tills 6.30 då jag inte stod/låg ut (hahah) längre!
Usch, hemska människor som inte kan kontrollera sin ilska borde fan inte få gå lösa!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hihi söt du var på dend är bilden:D.

2009-02-08 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0