Brutal

Inatt drömde jag att Jasper va med en annan brud (för ovanlighetens skull, haha. Han är alltid så jälva elak mot mig i mina drömmar). Så kände jag att jag var väldigt nära på att böla i sömnen men vaknade sådär halvt men sov samtidigt, så man är vid medvetandet men inte fullt ut.
Insåg då att han hade varit ett jälva svin i drömmen och slog honom på bröstkorgen där han låg brevid mig. Haha. Han frågade vafan jag höll på med och jag vaknade då helt och insåg att jag faktiskt inte kunde vara arg på honom för något han gjort i min dröm. Haha, lite roligt.
Annars är han snällast. Tur att det inte är tvärtom :P

Kommentarer
Postat av: pappa

Känner igen det där... Jag åker också på stryk ibland på natten eller på morgonen.... Måste vara nåt kvinnligt!

2009-02-06 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0