big day

idag är en stor dag på postgatan 28. Två av de större chiferna kommer och ska ha systemdag med ac. Renligheten på resturangen måste vara helt sinnes och det såg jag, Hamplord, Ellinor & Therese till att den var igår när vi stängde. oj oj va vi städade och fixade. 1000 specialer och ännu mer liter rengörningsmedel tog slut:) hehe.

Så idag ska jag stå i kassan, så jälva skönt. Där finns det ingen bättre - except ac då... J påstår att han är bättre men det kan han ju bara glömma.
Iaf, där har man inget med matsäkerhet att göra - vilket alltid är prio 1 och är komplicerat när man har tre chefer ståendes över en för att se att man gör rätt.
 Så kassan blir nice för min del. Inget annat än springa, le och merförsälja - vilket jag är sjukt grym på ;D

Kommentarer
Postat av: J

du kanskek är grym på att springa, le och merförsälja men jag är så snabb på att ta betalt så jag vinner =)

2009-02-11 @ 18:15:36
URL: http://sannanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0