stress leder till sömnlöshet I guess.



Jag kan inte sova. Är det något jag hatar så är det sms från medarbetare som sjukanmäler/meddelar att de kommer att bli sena, under nattetid (!?). Förstår inte riktigt hur man tänker när man skickar iväg ett sådant.. Ska jag alltid sitta på min vakt vid schemat? Trots att jag skrivit hur rutinerna fugerar ang. det, så droppar de fortfarande in. Jag förstår verkligen inte respektlösheten som råder just nu på mitt jobb, den är för stor för mig att hantera, och den gör mig galet stressad. Men det är väl något man kanske växer in i? Gör jag inte det blir jag inte kvar länge.

Well, jag och min prins har iaf 1½ år idag. Det firas med en ett år gammal gulligull bild på oss! (som vanligt skrattar jag alltid under sånna här shoots eftersom jag tycker att pusskort är pinsamma, detta är bara ett av hundra)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sanna, säg till dom vad du känner. Fy fan du får se upp så du inte går in i väggen. Annars e det bara att anställa nytt folk så får dom skylla sig själva som inte har nått jobb.

2009-12-15 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0