hum

Vet inte om jag vill skriva här mer nu.
Efter 2½ år aktivt bloggande känns det som jag är klar här. Finito.
Jag började efter att jag gjort slut med Johan och sen dess har det känts helt rätt att skriva av sig, men nu känns det mer som ett måste..
Den största anledningen är nog att folk faktiskt inte hör av sig till mig på riktigt längre, eftersom de ändå vet vad som händer i mitt liv via bloggen? Jag är trött på att alltid vara den som hör av mig för 'det var länge sen', och sedan alltid få höra 'ja jag läste det'.
Så nu är det slut på det. Om någon bryr sig får den hedan efter höra av sig.



Får se vad tiden säger, men såhär känns det nu iaf.
Hej på ett tag, kanske?


Kommentarer
Postat av: Jannika*

Men NEJ Sanna!!! Inte sluta blogga!!!! Jag älskar ju din blogg!!!!

2009-12-04 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0