Semesterns barn

Sitter nu o dricker te och inväntar morgondagen. Rörööö :)

Igår fick jag ett väldigt gulligt sms av min chif som sa att hon dör utan mig på jobbet. För henne var det nog inte så gulligt menat utan mer desperat, men man kan ju inte hjälpa att känna lite glödje över de orden.. Känns bra :) Något som känns desto bättre är att Postgatan har atcq-besök imorgon. O gissa vad. Jag har semester!! Hiihi :D Känns helt underbart!

Idag har varit en effektiv dag hemma på Lindholmen. Storstädning, rensning av min garderob, tvättning, slängning av diverse saker, såsom 3 par skor, 4 påslakan, två handväskor osv. Vi har även påbörjat ett projekt som verkar ta längre tid än förväntat.. slipa och måla om alla köksluckor.


Denna hög finns nu hos Myrorna




kaos

Kommentarer
Postat av: Jo.

Herregud. Jag tycker det är ett projekt att måla om en vägg i köket. Duktiga ni är:)

2009-08-18 @ 22:06:56
URL: http://imjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0