sallad

Klockan är kvart över 5 och jag har readn sminkat mig, klätt på mig och druckigt en stor kopp te. Jag vaknade nämligen för en timma sen av att jag höll på att dö av kyla och vaknade då rätt hårt.

Helgen har varit rätt ok för att vara jobbhelg faktiskt. Alla medarbetare skötte sig ypperligt bra och jag var otroligt stolt över att alla var så himlas duktiga. (ska dra iväg ett sms till alla o tacka dem senare, eller ska jag göra det nu kanske... såhär kl 05.19. hehe)

Det enda som inte var okej var att TVtablån var usel. Verkligen! Sagan om ringen och The Hills (eller var det The City?) var det enda som gick överhuvudtaget.

Men nu har jag laddat om med en ny vecka. Orkade inte vara ledig idag så jag jobbar 6.30-11.00. Schyssta och lätta cash för en morgonpiggis som mig. Efter det blir det kaffe med pullan och sen ass-möte kl 14.00. Trevlig dag.



Igår när jag åkte hem ifrån jobbet så längtade jag verkligen efter salladen jag skulle göra till middag, ni vet när man verkligen inte kan tänka på annat än mat för man är så hungrig. Jag klev av bussen och halvsprang hem med min vattniga mun. Försöker att låsa upp dörren men inser att Jasper låst det låset som jag inte har nyckel till. Jag svor lite och åkte in till stan igen, väl där mötte jag upp Jasper och åkte tillbaka igen.
Jag slängde mig in i kylen och tog ut allt som behövdes. Plus lite peppar.... i all hast öppnar jag pepparn och inser i samma stund som jag pepprar att jag öppnat fel lock...


Jag grät nästan

 


Kommentarer
Postat av: Pull

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 14:56:35
URL: http://imjohanna.blogg.se/
Postat av: Pull

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 14:56:50
URL: http://imjohanna.blogg.se/
Postat av: Tina

hahahaha naaae fyfan vilken röta!

2009-08-31 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0