Idag har ...

Idag har varit den mest ovärda dagen någonsin. Skulle nog kunna säga att det är topp tre av mina mest ovärdigaste dagar i livet. fy.
Drack kaffe med Pullan imorgon, det var ju värt såklart. Men sen då.... Kom hem vid 13.00 och "väntade" då på J som skulle komma hem kl 19.00. Ni hör ju redan där liksom.. haha. När han kom hem bestämde han sig för utgång och begav sig ut 21.00 igen.
Han är nu på Nef, vilket jag hemskt gärna hade följt med honom till. Men nu är det så att den OTROLIGT hemska 'idén' MASKINEN ska spela där ikväll, och jag skulle aldrig någonsin i mitt respektabla liv bidra dem med minsta krona av mina riksdaler. Förstår inte ens att jag nämner dem här i bloggen för de är fan inte värda det ens. Äckliga människor. Äckliga är också ni som diggar deras musik och . Usch, det är sånna som ni som gör världen svart äcklig och hemsk.
Nog med hat.


Nu är det So you think you can dance. Final nästa vecka, GO Jeanine!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0