Sooool

Idag är det klar blått i Göteborg för första gången sens juni (jag skojar inte). Så jälva underbart! Hoppas det håller i sig hela dagen. Isf ska jag steka nere i Sannegårdshamnen. Bli galet röd och läsa är nice :)
Såklart har jag sovmorgon, somnade sent och borde vara väldigt trött... men inte helt ovanligt så blir jag väldigt stressad över att solen skiner o kan inte sova. Konstig jag äär.

Jag börjar faktiskt bli lite orolig över att jag inte kommer att få skatteåterbäringen denna vecka... De har nämligen inte trillat in ännu. Gör den inte det tills imorgon ef. så är det jag som travar in på skattekotoret och säger både det ena och det andra till stackarn bakom disken. (tror tillomed att jag går dit idag om jag känner mig själv rätt)
Min semester kommer nämligen inte bli som planerad isf. Ingen roadtrip till Leksand, ingen träff med Elina och inte heller någon utlandstrip om vädret fortsätter i vanlig ordning. (kanske vände det helt inatt? :) )

S t a t u s a n g. s k a t t e å t e r b ä r i n g e n
Inga pengar på baken än

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! =) kramar

2009-08-05 @ 18:54:46
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0