redovisning av helgen

Denna helg har varit den mest ovärda helgen på väldigt länge. I fredags tvingade jag mig i säng redan vid klockan 10 eftersom jag skulle upp kl. 5.00 dagen därpå. 06.35 befann jag mig på jobbet för att göra månadsinventering och diverse andra saker inför månadsarbetet.. klocka 11 var jag klar med det och sedan befann jag mig i köket resten av dagen till kl 15.00.
Gick hem o dog lite efter det, o traskade sen vidare till en resturang på N. älvstranden och sedan hade jag mest ångest över om jag skulle åka in o jobba natt eftersom det var några sjuka. Men jag pallade inte och dundrade i säng runt halv 11.
Söndagen bjöd inte på tillräckligt sovmorgon då de började ringa från jobbet 9.45 och fortsatte i 1½ h till. Men Sara ska ju inte kunna ta allt så det är bara att svara :)
13.00 väckte jag min prins och vi tog båten över till Haga för frukost och promenraden efter det runt lite i slött tempo. Riktigt mysigt faktiskt:)

Det var den helgen. Veckan som kommer blir inte så händelserik den heller.... jobbar alla dagar utom onsdag. Måndagen efter den kommande helgen går jag på så jälva behövlig semester. wiiiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0