hejdå-fest

Pust! Jag är så trött. Har inte sovit ordentligt på tre nätter nu. Men ikväll ska jag minsann sova ikapp alla tappade timmar.

Igår var det fest hos Sara & Björn, de hade anordnat en överaskningsfest för Johan som lämnar donken efter 5 år och drar vidare till KHT i Stockholm för att bli civilingenjör. De hade haffat honom på pg med en b-påse över huvudet och blivit led in i en taxi där hans två vänner satt o sa inte ett knyst fören de kom till festen där alla överaskade honom! Han var rätt snopen kan jag tro!
själv kom jag senare.

här är lite pics från Matildas kamera


Jakob, Jesper & David


Jesper & Helena


Björn & David


Matilda & jesper


Johan


sara & jag


Erica & Hamploord
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0