Matrix so silver

Silverschmapoo borde varje blond brud ha. In case off liksom. Som nu. Mitt hår var gulast och jag hade panik, och där stod räddningen... Matrix essentials So Silver. Omg, tacka gud för den produkten :)
Hehe

Ja, håret blev superblont och precis som jag vill ha det. Skönt att ha återgott till det überblond istället för något slitet råttfärgat som inte rörts på hundra år. nice nice.


Igår var vi hos J's mamma och käkade pasta med kräftstjärtssås med massor av vitlök. Så himlans gott, jag är fortfarande mätt typ:)
Imorse köpte jag tågbiljett hem till mitt kära Kristinehamn (synd att man först nu lärt sig uppskatta staden efter att man bott ifrån den i 2½ år.)
På lördag ska jag till Karlstad och träffa mina älskade tjejer Marie & Mäddä. Tyvärr är Linda i Oslo då så henne kan jag inte träffa. Tråk!
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0