Jobbiii

Igår var vi som jobbade helt jälva överkörda, en person sjukanmälde sig 10min innan den började och Michaela fastnade i hissen 20min samt varorna körde fel och var 40min sena FÄRSKT, men eftersom jag har underbara medarbetare så var alla på superhugget och superduktiga =) så tack alla alla brudar och Hamplord för detta!!! (hade fyra rännor cheese och kunde inte hålla skåpet själv när Hampus gjorde en grill ens! 4 rännor cheese är ungefär 35st och göra grillen tar 10 min. DÅ kan ni tänka er hur mycket cheese vi sålde. det var friky friday fast tisdag!!) Galet!
Men jag gillar det.

På fredag var jag tvungen att korta ner mitt arbetspass med 5h då jag ska åka till Värmland, och eftersom jag har världens diciplin så ska jag jobba ikapp 3av dem idag :) 
Oh så jag längtar till helgen! Lördagsförmiddagen ska jag, Lave & Laya göra en utflyckt till Gullspång o umgås med mamma/mormor, Trajja och hennes karl. Där ska vi promenera till en bondgård o kika på nyfödda lamm. Pluttiplutttiiiisseen för sånna!
Eftermiddagen ska jag spendera hos pappa med grillning och chill. Därefter bär det av till Karlstad, grilla dricka och umgås med folket:)
Härlig lördag.

Frukost nu! Hejkon svejkon... (om 2½ min, måste lyssna klart på EMD - for you ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0