jobb

För första gången på väääldigt länge ser jag fram emot att gå till jobbet :D
Idag blir det jobb på golvet mellan 6.30-14.00, sen möte med vår bc ang. kursen i en timma, sedan blir det assmöten; vilket jag tycker är rätt nice'a extra timmar! Vår nya rc har nog en massor att ta upp vilket jag tycker är hur spännande och positivt som helst :)

efter denna långa dag med mcd så ska jag hem o sova en stund, för sen blir det kalajs med jobbet på Babar. Jag är peppad och redo för fest! Ledig imorgon ju :D

Nu ska jag fiffa upp mig. Puss&hej

ps. Det kommer bli lika varmt (12 grader) och soligt idag som igår. NIIIIIIIICE! Känn på den ni nordbor som läser detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0