Hur fan tänkte ni sverige!?

Jag har kikat på diverse youtubeklipp från Melodifestivalen -09 ikväll. Och jag vet att jag egentligen inte får klaga eftersom jag varken röstade eller kikade på något avsnitt. Men jag måste!

HUR FAN TÄNKTE NI NÄR NI SKICKADE IVÄG EN JÄLVA GAPHALS TILL STORA EUROPA, och sen -som vanligt- räknar med trippelvinst och överlägsna röster.
Nej, tillomed Lilli & sussie, de gamla tanterna, skulle gå länge den där jälva "opera"sångare kommer göra.
Hade jag kikat och röstat -vilket inte hade skett då jag är för snål... men änd- hade mina röster gått till Agnes, EMD, Lilli & Sussie eller HEAT. (Fast EMD skulle nog garanterat fått min röst, jag blir ju knäsvag så fort jag får syn på Danny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0