After work i 5an huset

Igår var det after work med alla som jobbar i 5an huset. Sjukt uppstyrt och väldigt trevligt. Gratis och billig alkohol och schysst dans:)
Efter massa dans begav vi oss till Babar och drack ännu mer gratis och träffade massor av K55:are. Man mår som man förtjänar idag antar jag.

I taxin på väg hem inatt sa J att han var sugen på kycklingkebab, jag sa tydligt att sån jälva skit mat ska man inte äta eftersom den säkert kommer ifrån Afganistan eller Turkiet. Inte en tanke på vilken nation chaffören var ifrån. Schmarrt! :P

Bilder kommer ikväll, om jag inte hinner dö innan dess. Ik :/
Nu ska jag snart bege mig till jobbet. hoh

Kommentarer
Postat av: pappa

hahaha ditt pucko!



vad sa chaffisen?

2009-04-23 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0