12-16

Idag är jag färskast, jobbar 12-16,  standard för färskingar. Im one of them tydligen. Sen kl 17 drar jag till skoooogen:D Lägtar så sjukt mycket!! Pappas mat, mina syskonbarn som älskar mig oändligt, mammas tjat och Trajjas galenskaper. wiho=)

Innan dess ska jag göra av med lite löning som dunsade in idag, ska köpa mig en ny väska och kaaaanske en plånbok från Marco polo som jag trånat efter i några veckor... men jag kan inte bestämma mig, man ska väl ha pengar kvar att ha i plånboken när man köpt den också? Dilemma... ha pengar kvar eller ha en schysst plånka?
Nej, nu tvätten. Puss to the kram

Kommentarer
Postat av: AckaDacka

Hahaha!! Dagens i-landsproblem. Kör på plånkan vettja=)

2009-04-25 @ 16:17:40
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0