Underbart

Idag är jag ledig från mitt hemska jobb. Känns bäst! Så idag ska jag träffa Petra (som jag inte sett på någon månad nu) vi ska fika och skvallra. Behövs! Så ska jag handla upp mitt presenkort på Åhlén City också. wiiie, egentligen skulle jag ha sparat det till ett par jeans (kostar ju sin lilla slant) så det inte blir så dyrt. Men vafan, jag får ut en fet lön denna månad så jag kan med gott samvete köpa mig ett par dyra jeans. Hihi

I eftermiddag kommer Jaspers pappa hit ifrån Stockholm, så vi ska bjuda på käk. Ska göra det första vi gjorde på vår matlagningskurs. Biffar o potatis. Så himla mumsens!

För en gångs skull har jag lite planerat i mitt liv :)
12 sept: Tinuten kommer
13 sept: Partaj med Marren i spetsen
14 sept: sannabakfylla? -Det var ett tag sen sist nu. Haha
26 sept: Håkan Hellström
27-28 sept: Kristinehamn


Numera är jag sågott som bosatt på Hissingen, med hela Göteborg som utsikt. - Jag ska ta hit min kamera och ta ett kort om natten, så får ni så något riktigt fint. 
(observera att detta kort är taget med min überdåliga mobiltelefon, och därav det überdåliga kortet. Vyn fortsätter alltså åt höger så man ser även majorna)
Morgonsol från köket och solnedgång i sovrummet med Biskopsgårdens gettohus i "horisonten" (låter som att det är flera mil bort men så är det alltså inte:P )
Den lilla lyxen har jag vant mig vid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0